FREDAG

2007-10-19 @ 15:26:54
Det ÄR fredag - igen! Vi klarade en vecka till vänner ! :D
Men jag måste säga att jag är så himla trött idag, fattar inte det, jag kan knappt hålla ögonen öppna, känns som det blir en tidig kväll idag, men jag ska försöka dra på det in i det längsta, man har ju UNDERBAR sov morgon imorron. Idag skulle M varit stolt över mig, jag har druckit en jättebägare med vatten, har den framme fylld med vatten på bordet, så dricker jag massa vatten hela tiden. M tjatar ju alltid om hur mycket vatten man ska dricka varje dag, så tänke göra dig stolt nu med att jag dricker massa vatten, nu när du hotar med massa träning och sånt ;)
Vilken underbar dag- solen skiner, det är kallt och bäst av allt- det är fredag!
Helgen blir faktiskt lugn. Ska bli skönt..

Nu sitter en kund i huven o torkar, på fredagar är det gamla tanters dag på salongen, då ska hår läggas och tuperas utav satan! Osså är det många som vill vara fredags fina ihåret. Min sista kund avbokade, hon var sjuk, men det var skönt, ska bli najs o komma hem lite tidigare! :)

Nähä! Om man skulle ta o  njuta av att det är FREDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback