GLAMMIG = JAG!

2007-10-11 @ 15:23:16
Sat precis och tittade ut. Det är mörkt. Klockan är strax över tre och det är mörkt.
Hade precis det mest märkliga samtalet någonsin! Det ringde en tjej och frågade om tid för att bli slingad redan imorgon, vilket är helt omöjligt, har fullbokat i 3 veckor framöver: så jag sa: Nej tyvärr.. och då sa hon Okeeej........ varpå jag kontrade med, ja, tyvärr... sen la hon bara på luren ! Amen! Haha.
Ok.

Jaja, man kan inte vinna varje gång.
Har tre kunder kvar, den sista anländer kl 17:00 och är fruktansvärt dryg. Men hon är en sådan person som man måste vara hård mot. Nej, du kan inte ha lila slingor i knallrött hår. Typ.

Jaja, dagens inhandlade vara:

image50
Loreal Glamshine Gloss Brilliance på H&M 125:-
I färgen "Lasting Coral" no. 400. 
Super nice, diskret, fyllig , glammig allt som jag är! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback