JINGLE BELLS

2007-10-07 @ 12:39:00
Ackars ... I fredags var vi på fest, trots allt, det var oplanerat men skoj. Eller hur ska man beskriva detta fenomen som någon kallade fest? ? ?

Till att börja med var vi ju i Trelleborg. Hos J började det, med tre töser och fyra pågar. Det spelade julmusik och dansades bröst-klock dans :) den stod jag själv för. Don't ask!
Vi gick vidare till någon som hade fest men som inte själv var hemma. Här lärde vi känna nya karaktärer såsom Starshine, 86:an, Calle, Äcklig fylle kärring, Rödaplatå tjejen, Mini.. I can go on forever.
Malin tyckte jag skulle fjäska när äckelkärringen började bråka med oss men jag blev förbannad ist och totalignorerade henne vilket verkade göra saken bestämt värre.

Jag och Malin tyckte vi skulle dra till lyktorna, sagt och gjort vi tog med oss dom allra hetaste och drog från helvetes festen.

Där nere flödade både musik, sprit och slynor.

Dom lätt härligaste kommentarerna under kvällen var:

P: Jag är en hora Linda! En hora!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jag: Hör du klockorna Malin?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
A:Jag fes! När jag spydde i vasken! Jag fes!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
C:Vad gör vi här? Den mannen där, jaaa han utan hår, han har barn äldre än dig Linda! Vad gör vi här?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

LOVE YOU GUYS!

Kommentarer

Postat av: mal

haha jag älskar peters kommentar !

2007-10-08 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback