Magma-Not for me please!

2007-10-04 @ 10:19:46
Okej, det är nu konstaterat. Jag provade Magman igår, inget för mig , men en jättehäftig produkt, iaf, slutade med att jag nu är en 3:a ist. :) Fick panik! Nej nej! Såhär blond kan jag absoluuut inte vara! För er som inte fattar ett skit nu, kan jag bara säga att en 3:a är väldigt mörkbrun. Sådeså.
En annan som också kommer bli en 3:a idag är P-Dirrty.

Sitter hemma nu faktiskt, börjar inte förräm halv 2 idag skulle egentligen varit ledig men men, vad gör man inte för sina kunder. Måste bli hårdare. Ska iafl vara ledig på lördag, så skönt!

Imorgon verkar bli en lugn kväll med M, ska bli skönt ändå. Hade fest planer men M2 spolierade dom totalt ;) Skojja bara drrling.

På lördag ska jag ut och äta med tjejer från gamlgamla klassen. Ska faktiskt bli trevligt, hoppas bara på flytande konversation under hela kvällen, hatar när man sitter o stakar sig, haha.

Näe, in i duschen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback