MÅNDAG

2007-10-15 @ 16:23:18
Jaha, dår var det måndag igen och en ny vecka gror. Har äntligen fått dom nya visitkorten: 


image52

Nöjd, jaja, foto kvaliten är inte den bästa jag vet.
Hmm, vad har hänt under helgen då?
Jo, vi var för första gången på NovaLund, men jag kan säga att det var både första o sista gången. Never again!
Alltså, som shopping center var det ju kanon, men, parkeringen och utfart + infart var helt galen. Det tutades, hyttes och räcktes finger! Nej tack!
Jag må vara stor i käften och hetsig när jag kör men t.o.m för mig blev det för BRA.

O í Söndes var vi på tippen, lagom kul men väldigt skönt o ha det överstökat. Sen på kvällen träffade jag C & R på videomix. Ha ha.
Var klädd i mysiskläder igår o hade håret i en slarvig tofs fick kommentaren att jag var så söt och såg 10 år yngre ut! Haha... ska man ta det som en komplimang eller?

Klippte J innan idag och fick det senaste skvallert, alltid skönt och bli uppdaterad. Så man hänger med liksom...
O nu ska jag ha 4 kunder till, den sista bävar jag för. Slingor och klipp.. och sa jag att det var måndag idag? Igen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback