ROLLERCOASTER!

2007-10-30 @ 20:01:51
Haha. Jag har haft 4 sjuuuukt underbara dagar!
Med Malin, Ejik och B. Men mest med Malin!
Har massa bilder, vissa får ni se redan idag men dom andra får ni bärga er tills imorron att få se!
Hur ska vi summera dessa dagar??

LÖRDAG: Jag hämtade M i Ystad, med största leendet på läpparna, nu visste jag att vi skulle ha the best days ever! Haha. Där stod hon vid pressbyrån brevid falafelhyddan i sin bruna skinnjacka och fejkade burberry halsduk. Väskan (den stora resväskan på hjul!) lastades in i VOLVON and we were on our way. Malin skulle klippa mig, skönt och det var skönt, bli av med trötta toppar. Sen hade Malin värsta fjärilarna i magen, hon skulle träffa EJIK! och inte vilken EJIK som helst, utan min... ja, syssling men vi säger kusin. När vi kom hem sminkade hon mig som en katt (fast jag liknade en mus) och sen hämtade vi ejik på preem. Kvällen fortlöpte utan större probbs, kom hem ganska tidigt till två mysisar i soffan. Dekade ganska snabbt i sängen . Skönt som fan.

SÖNDAG: Vaknade med typ ryggskott, helt jävla sjukt, har fan aldrig varit med om något liknande, ryggen var BLÅ i svanken, sjuukt. Vi åt en rejäl frukost alla 3 (jag, mewlin och ejiik) sen åkte den lille hem och vi åkte på vårt håll, men inte så länge, den lille kom tillbaka på kvällen o då kioskade vi kvällsmat :D

MÅNDAG: Klockan ringde 04:20 , helt sjukt ! Haha, in på Mc-Donkan på vägen dit, köpte frukost sen var vi på G .
Vi shoppade röven av oss på ULLARED ! Så kul! På vägen hem var jag as-trött. Då jag är den halvan av Malin & Linda som har körkort så körde jag ju både upp & ner, svin trött på¨vägen hem, men vi överlevde bilresan hem , haha, mot alla regniga , galna odds.

TACK FÖR 4 HELT SJUUUKT MYSIGA DAGAR!


TEAM ULLARED

ME AND LI'L COUSIN EJIK

BESTASTE

SHOPPA, SHOPPA .SHOPPA!

BARA VI <3 HELT RANDOM SÅDÄR...

Kommentarer

Postat av: mal

vi måste ses snart igen ! =)

2007-10-30 @ 20:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback