TRE

2007-10-02 @ 12:11:43


Tre namn som du har:
1. Linda
2. Ann-Charlotte
3. Johansson

Tre namn som du har använt på internet:
1. LindlaH
2. Leeii
3. Sladeflickan

Tre saker du har gjort den senaste halvtimmen:
1. Jobbat
2. Jobbat
3. Sopat

Tre saker du gillar med dig själv:
1. Positiv
2. Härlig
3. Snäll

Tre saker du inte gillar med dig själv:
1. Snäll (för snäll)
2. Lat
3. Pengaslösare

Tre städer som du har viss härkomst från:
1. Trelleborg
2. -
3. -


Tre saker som du har på dig precis nu:
1. Jeans
2. Stövlar
3. Armband i massor

Tre viktiga saker som du äger:
1. Mobilen
2. Bilen
3. Datorn

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Gamla disco klassiker dunkar just nu :)
2. ----
3. ----

Tre saker på utsidan som du tänder på hos det motsatta könet:
1. Leendet
2. Snygga armar
3. and of course, en fin frisyr

Tre saker på insidan som du tänder på i det motsatta könet:
1. HUMOR
2. Öppenhet
3. Kärleksfull

Tre saker som du inte kan göra:
1. Leva utan mina vänner
2. Sy en kappa
3. Leva utan kärlek

Tre saker från det förflutna som du saknar:
1. Min gymnasieklass
2. Alexandra
3. Bekymmersfria dagar

Tre saker du önskar dig:
1. God hälsa för mig och mina älskade
2. En massa pengar
3. En häst ( nej inget skämt)

Tre anledningar till varför du är du:
1. Mamma och Pappa
2. Livsöden
3. Jimmy och Mange

Tre saker som du verkligen vill precis nu:
1. Äta lunch
2. Åka hem och sova
3. Asgarva

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Åka till en karibisk Ö
2. Vinna sjuuukt mycket pengar
3. Skaffa barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback