Dag 15 : Mina drömmar

2010-12-03 @ 16:29:33
Jag missar flera dagar på min lista.. Förlåt!
Men.
Vissa dagar är tråkiga, jag menar, 2 ggr har det varit "det här hade jag på mig idag", bläh, tråkigt!
Så nu är vi på dag 15, oki? :)
Mina drömmar.
Oj, vad jag har velat fram o tillbaka i mitt liv. Jag trodde min stora dröm i livet var att jobba som frisör. Men det var det verkligen inte! Nu mer handlar mina drömmar inte så mycket om vad jag vill göra, utan mer om , ja livet i sig.
Mina drömmar är faktiskt (även om det kanske är fånigt) att vi alla får leva länge tillsammans och att vi mår bra och är vid god hälsa. Jag önskar verkligen inget mer. Bara vi håller oss friska och har varandra så är jag mer än nöjd med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback