Crazy Lady

2010-11-16 @ 21:58:02
Satt precis o mindes en lustig liten händelse.
Fast då var det inte särskilt lustigt!
För några år sedan när jag och B bodde nere i "stan" ringde det sent en kväll en dam och frågade efter mig.
Det var B som svarade och jag var inte hemma.
Damen hade lite sådär stockholms dialekt.. B sa att jag inte var hemma, men vem kunde han hälsa från?
"Hennes gamla älskarinna" svarade damen honom då.
Haha!
Jaså, värst vad jag var "berest" då.. haha!
Vi har undrat sen dess vem det egentligen var, eller var det bara en galen tant som såg vårt nummer på måfå i katalogen?

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Hahaha! OMG :D

2010-11-17 @ 16:19:05
URL: http://isisochdotte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback