Helgen

2010-11-21 @ 16:06:21
I fredags var det middag här hemma för hela familjen, det är så mysigt när alla kan komma :)
Vi åt taco (!!) och till efterrätt blev det brylé pudding, inte en favorit hos mig men min pappa är löjligt förälskad i det!
Affe åt morotspuré och det verkade gå hem :)
Nöööjd :)
Igår var vi hos Emma, David o William.. Jättemysigt! Dom hade lagat jättegod mat som jag måste få recept på och efterrätten var också så hiiimla god! Ja, jag är glad för mat ;) haha! Vi körde hem vid halv tolv snåret för som vanligt när vi är borta har vi en liten en som har svårt o komma till ro.. men han somnade i bilen och sen sov han ända till tjugo över åtta imorse, vilken L Y X !

Idag har vi Ä N T L I G E N gjort en tv hörna i vår stora hall på ovanvåningen, det blev jättemysigt!
Hallen är väldigt svårmöblerad men vi gjorde vårt bästa :) Ska fota ikväll så får ni se !
Nu ska vi laga kvällsmat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback