Fina Alfred

2010-09-16 @ 21:40:25
Nu har jag o bebisen myst hela kvällen.. Martin har varit iväg på bandy!
När Affe har sovit har jag passat på att pilla lite. Iofs sov han bara typ 20 minuter precis innan idol, sen har det varit mat och lite joddel :) haha! Nu snusar han gott igen.. brukar bli mat vid 22-22:30 tiden och sen vid 3 igen!
Man sover i intervaller, lägger mig med honom efter 22:30 målet sen sover vi gott !
Såhär "solbränd" var Affe när vi kom hem från BB och Neonatal. Han fick sola lite för han var lite gul :)
Vi fick en tuff start med honom , men vi kom hem starka o friska!
När Alfred kom till oss svalde han fostervatten plus att hans lungor inte riktigt utvecklat sig helt. Han kom 3 veckor tidigt, vilket egentligen inte ska vara några problem alls, men alla är vi ju olika.
Vi fick ligga på Neo i 10 dagar , det var en jobbig tid, men sen uppskattade vi verkligen att komma hem. Fina, fina Alfred!  Det bästa som någonsin hänt mig! Utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback