Rosor

2010-09-21 @ 14:23:44
Just det ! Fick rosor i fredags av mina föräldrar.. Så fina! Tycker om färgen :)
Idag har varit ganska lugnt, tänkte imorse att jag skulle passa på att städa men Affe har inte velat sova alls.. o när han väl knoppat in har det varit 5 minutare bara.. :)
Sen kan han mycket väl sova på kvällen.. o då är man själv ganska slagen!
Idag ska B träna så kanske kan passa på o fixa lite då!
Snart ska vi iväg o köpa tv-bänk :) Alltid kul med nytt...
Och till helgen ska det inhandlas höst blommor till mina utekrukor och lådor.. höstljung :) mm!
O så lite pumpor.. Åh jag älskar hösten!!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Åh, vi ska också ha "utedag" till helgen :) Ljung, prydnadskål och silverek!

2010-09-21 @ 14:37:12
URL: http://isisochdotte.blogspot.com/

Postat av: Linda

Underbart!

2010-09-21 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback