Söndag 3/7

2011-07-03 @ 13:57:03

Då var det söndag igen, vad händer med helgerna? Dom bara flyger förbi!
Imorse köpte vi bullar med oss ut till Kaptensvägen (Gi Bullar ;) supergott... Stannade en stund, o sen for vi hem, nannade plutten och fixade hemma, jag städade och Martin röjde i trädgården. Han gjorde super fint vid våra vinbärsbuskar, hoppas dom blir riktigt fina och ger oss mycket bär i framtiden :) Mums!


En röd och en svart buske har vi planterat.
Lite tråkigt med vädert idag, vi hade tänkt ge oss ut på en längre cykeltur, men det verkar vi få strunta i..
Till o med katterna håller sig inne idag annars gör dom precis allt för att få komma ut direkt när vi stiger upp!
Film ikväll, vi började titta igår och hann väl se typ 15 minuter men sen vaknade vår lille fis och var vaken ett par timmar :S Han är inne i en sån underbar period IGEN! Han är det till & från.. :/ Vaknar och är pigg och ska vara vaken ett par timmar, kvittar vad klockan är. Ikväll hoppas jag han sover och hela natten, behövs. Jag bröt ihop fullständigt igår! Jag gick upp o tog honom först, satt på sängkanten och vaggade spjälsängen o så hade jag ingen lampa tänd, kände hur det kittlade till på näsan och trodde det var hår, slog undan det men hörde hur "något" trillade ner på golvet.. :S Tände! En SPINDEL!!!
O så bröt jag ihop.. Affe vägrade sova, hade försökt i 1 timme och sen den där j*vla spindlen! ÅÅÅÅH.. Grät som ett barn. Martin fick rycka in och jag gick o duschade, kliade överallt ju.

Så ikväll försöker vi igen med filmen! Nu ska vi äta lite mellis! Trevlig söndag allesammans!


Kommentarer

Postat av: Elin

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 06:15:22
URL: http://gravidforsakring.net

Postat av: Linda

Amen! Va glad jag blir :)))

2011-07-15 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback