Mondaymorning

2011-06-20 @ 12:31:58
Då var det måndag igen.. Natten har varit förskräcklig.. Men, nya tag idag. O jag hoppas att vi kanske kan sova hela natten idag, tänk att man kan längta så mycket efter sömn.
Igår åkte jag o skulle handla lite kattmat o hundmat efter dopet. Blev stoppad av två tjejer på vägen ut. Dom var urgulliga! Dom la om mitt abbonemang till bättre och nu har jag blivit med Iphone4 vit.. :) haha.
Jaja, min bror får förlåta mig för att jag sviker androidsläktet.
Idag har vi bara tagit det jättelugnt, klockan är bara halv ett men det känns som vi har varit uppe en hel evighet :P
Affe sover nu och jag har vilat på soffan, ska ta tag i mig själv, ska ner ett ärende på stan sen tänkte jag.
Ikväll blir det moussaka.. mmm.. Skulle haft det förra veckan men blev inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback