SKRATT

2007-10-03 @ 16:24:22

Ännu en eftermiddag på jobb, med en kund som sitter i huven. Trött och jävlig är man, bara en kund kvar sen iaf, skönt. Igår klippte jag en kund som hade sjuuukt härlig humor ala linda o malin stuket. Det var min sista kund så övertrött var man också, och han skämtade om precis allt inklusive sin egen klippning och jag kunde verkligen inte hålla mig, jag skrattade så jag höll på o kissa på mig. Det var Family Guy humor på hög NIVÅ! Älska! Ha ha !

P får mig också att skratta väldigt mycket, P anser sig själv vara som Peter Pan och i likhet med honom kommer han aldrig växa upp, please dont! Om du gifter dig eller får en stadig flicka kan hon kanske inte förstå sättet som du och jag skämtar på. M vet precis vad jag menar!

Nu ska jag bara vänta in min sista kund som kommer om en timme, DRYGT som faen rent.

Ikväll: Prova Wellas nya magma på mig själv, ingen annan vågar, haha :D Bild kommer !


Kommentarer

Postat av: mal

för vi är dom bestaste :P

2007-10-03 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback