Vilken härlig dag

2010-09-24 @ 16:34:46
Fredag känns alltid speciellt, fast man är mamma ledig. Fredag är alltid välkommen!
Idag har vi fått gjjort mycket, B har klippt gräset o pillat i trädgården och jag har fixat här inne :)
O lilleman sov i trädgården idag, så skönt!
Sen åkte vi till stan och självklart blev det lite kläder till Affe :) hihi..
En jacka från Lindex, så himla gosig :)
O så en jeans body, hel.. jättesöt ! Alltid kul o handla till honom :)
Blev ett par jeans och ett linne till mig också, får faktiskt belöna mig själv, 2 strl mindre nu än innan jag blev gravid! Wee.. dock ska tilläggas att jag har lång väg kvar!
Ikväll ska vi till M o P o käka, jag har beställt fläskfile gryta med vitlök, champinjoner och dijonsenap, åååh :)
O så är det ju Idol! Här hemma hejar vi på Geir , Jay och den finska tjejen vars namn jag inte minns...grym är hon iafl!
Nää.. dags o köra! Ha en jätteskön fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback