Journey 28/7 2011 THE ECLIPSE TOUR

2011-06-30 @ 08:55:15




FÖR TUSAN! Jag har ju glömt berätta!!
Den 28/7 begav vi oss till Köpenhamn för att se det BÄSTA BANDET EVER!!! JOURNEY!!
Fy fan va bra dom var! Jag fick rysningar och kunde inte sluta hoppa och röra på mig :)) Käääärlek!
Helt underbart! Jag hade kameran med mig men den glömde jag ju såklart i väskan som jag fick hänga in i garderoben, sååå dumt. :( Men, man  har ju minnet och bara VETSKAPEN om att jag sett Journey live, vilket jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Sjunde himlen vänner, sjunde himlen.


Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 04:25:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback