My my my, you sure ain't shy!

2007-04-28 @ 09:52:48
jag ÄR urusel på bloggen jag vet! men nu tänkte jag att jag skulle få upp mina skills på detta.. plus att just nu är jag är så glad så då finns det bara gott o skriva om ju! mmmhmm! *snap*snap*snap* haha..  sitter med ph dunkande ur min player ocg är mer än sugen på måndag! Ska ju hämta min little darling ( malin) i malmö ganska tidigt.. phew.. sen ska det shoppas skoooor o kläder o massa najs grajs! Sen ska vi hem o göra oss fine indeed! Därefter drar jag o malin till Dalahood och börjar smutta så smått på kvartan , dukar o relaxar o sen kommer det lite män och barbecuar med oss. Herregud Malin, när fan blev vi så jävla amerikanska?! haha.. Vi måste va jävligt dryga i andras öron/ögon? Men.. va fan då, vi har jävligt roligt. Du o jag! :) image2

Kommentarer

Postat av: Anonym

vi är nog rätt så dryga. som yes ultra ungefär-

2007-04-28 @ 10:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback