Åh Lord have mercy!

2007-07-09 @ 17:28:32
Igår såg jag en mycket märklig figur.

Denna figur var en tös i 16-17 års åldern, jag ska försöka beskriva henne så bra jag kan så ni kan se henne framför er och verkligen undra om hon skämtar precis som jag gjorde.
Denna tjejen hade "page" klippt klippt pissgult hår med lugg, alltså.. hur ska jag förklara ... typ hon hade mittbena o denna mittbena följde även luggen.. need I say att hennes hår var typ klass A - svinto. Men denna morgon när tjejen vaknade bestämde hon sig för att förvärra sitt hår med en nice klädstil. När jag såg henne på statoil ( där hon hängde med märkliga män och en annan tjej) hade hon på sig en stor svart t-shirt med nån gul text där det stod typ: "this bitch bites" :B
Utanpå denna oförglömliga t-shirt hade hon en skinnväst 'a 80 tals stuk med fransar. Även denna väst var ingen åtsittande käck(??) sak. Till dessa överdelar hade hon ett par röda jeans som hon hade rullat (inte vikit!!) upp till ovanför knäna och under dom här hallonröda jeansen hade hon ett par leggins och på fötterna hade hon satt ett par skinBOOTS. som går till anklarna precis.   . . . . . .  .  .  . .  . ..  ... ja. just det.

Jaja har iafl jobbat idag, gick bra, dan började seg som bara den men sen droppade det in en massa drop in så även i dag blev kassan helt ok. Klippte en flummig typ som var så in i helvete kräsen o tradig, gick inte o snacka med honom. Ville slänga trimmern i ögat på honom. Men men, man kan inte alltid ha trevliga kunder ju. Nu sitter jag o väntar på att bege mig till massagen, ska bli skönt o bli lite klämd på .

NU - ligga på en solstol på balkongen o mysa med Louie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback