Alliansfritt Sverige...

2007-07-29 @ 16:54:29
Sitter här en regning söndag o lyssnar på musik som m & p lyssnade på när man var liten. Mysiga minnen!
Ja det var ett tag sen jag skrev nu, har hänt massor, hur ska man få ner allt..
Förra måndagen ca 15:30 anlände jag, J & E och Malin till SJöbo, för vi skulle ju bli tatuerade. Haha, blev ju en del vänte tid på dom beiga sofforna i det ljusa rummet hos Ninjas, då kom vår n å g o t sjuka humor väl till pass. Jag skulle ju kunna skriva dom otroligt roliga sakerna vi kom på här, men eftersom ingen skulle förstå hoppar jag över detta. Jag var iafl först ut med att bli märkt, jag var ganska nervös men märkte ganska snabbt att nålen inte kände så jätte mycket ;) Min fot tyckte det för den ryckte till då o då .. Sen var det Malins tur, hon var mer nervös än mig o hon skulle ha på magen, hennes mage hoppade hela tiden, såg lite roligt ut. Sen var det Jimmis tur, jag körde hem efter Malin och jag varit på en skum pizzeria i Sjöbo, ( där vi starkt  misstänkte att dom micrade pizzan...) så jag hann aldrig se hans färdiga resultat men det jag har sett av bilderna ser ju riktigt fint ut ! :)

Ja så då har man provat det med. Annars då? jo, igår träffade jag en nykläckt bebis, Alvin, helt jävla underbar. Så liten och mysig, också luktar dom så gott :) Han var bedårande.

Idag har jag varit med Ä på tippen, slängde på mig min stora röda t-shirt som det står med vit text på : " Alliansfritt Sverige"... haha... Man får en del blickar både onda o goda.
Fy fan vad jag har sletet idag! O mer blir det! Vi är iafl klara med köket, såååå fint, vi är så stolta! :D får fota o lägga upp !  Här är min  fiiiina tatuering :  

ja, den sitter alltså på insidan av mitt ben, ovanför den där kotan man har... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback