Call me Ike, Ike Turner.

2007-07-11 @ 21:10:32
ÅH herreguuuud vilken dag, började på jobb som vanligt.. klippte två män i morse, den ena min bror o den andre hans vän. Sen- färg på både kundens hår o min kind :) men sån är jag, klumpelina, det är bara att gilla läget eller HÅLLA KÄFTEN ..( avreagera...) sen en klippning till sen åkte jag till Malin, hon la massa små räkrosa spolar i mitt hår, och så sprutade hon ner mig med någon sorts svan. Jag var inte riktigt säker på vad hon gjorde, men hon hade säkert bra planer. Sen när hon hade rullat mig så jag såg ut som en äkta kärring hällde hon någon vätska i mitt hår som luktade surt ägg.. här är resultatet av det hon gjorde:    




SNYGGING-LINDA!

nee men allvar det är faktiskt jättefint ,tack bebi!

Kommentarer

Postat av: mal

hahaha, har inte skrattat så mkt på riktigt länge !

2007-07-11 @ 22:45:57

Postat av: Linda

nej, man vek sig fan dubbel o ögonen rann.. :P

2007-07-12 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback