helt sann historia!

2007-07-02 @ 22:57:01
Jag bara måste skriva.. HAHA.. kom på det nu när jag pratade med Malin.
Detta är en sann historia till 100% om när jag som hästglad 15 åring cyklade till stallet.
Glad i hågen, vinden i håret, idag var det ridlektion! Cyklade som fan... stålhästen flög fram. Plötsligt blixtrar det till kraftigt i mitt vänstra öga. Jag ser inget, herregud, vad fan var det?!! Ser... Vad fan är oddsen. EN omogen kastanj med taggar trillar av kastanjeträdet på väg till stallet o träffar mig mitt i ögat! Hahah.. När jag kommer till stallet frågar folk förfärat vad som har hänt.. haaha.. mitt öga är helt svullet o rinner så in i helvete.. Ser ut som jag fått en jäkla smäll... det här är sånt som verkligen händer mig. helt otroligt. men 100% sant. en helt vanlig sak i mitt liv :D jag har o skratta åt iafl..

Kommentarer

Postat av: mal

haha, så jävla klockren :P

2007-07-02 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback