Min ängel.

2007-07-31 @ 20:38:38
Igår blev jag genuint glad, ja, riktigt glad. Söndagen var jobbig, det var en massa tankar som flödade runt.. O på måndag morgon kändes det typ sju resor värre. Det var precis som om M kunde läsa min tankar, för jag fick respons. Skönt, på kvällen blev det ett jättelångt samtal o sen en härlig lunch idag. På något sätt har M alltid kunnat få mig o bli så varm inombords och känna att allt kommer verkligen ordna sig- bara du ger det tid. Så tack för att du kom och tog upp mig igen, den här gången hade det varit värre o behöva göra det själv. Älskar dig så mycket.

Glad igen . Firade med ett par converse skor, så SÖTA! Bruna, rosa med samma blommor som på min tatuering.. helt underbara. M köpte dom i blå/röda. O så ett besök på Gina Tricot, blev en svart (ofcörse) kofta och en mörkröd "klänning" o ett gammelrosa linne till, super fint.
Imorgon börjar man tidigt igen- men det funkar, det är ju snart helg! :P
Jobbar dock som vanligt till 6, halv 7. Får gå, som alla säger, för fast det är mitt företag ska dom flesta lägga sig i hur jag ska sköta det- lägg ner! 

Nää om man skulle ta o mysa med B.




image37

 jag i måndags morse, tur jag skrev med blyerts.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback