This could be heaven or this could be hell..

2007-07-18 @ 22:02:02
JAHA JA! Då var det äntligen sovmorgon imorgon, ÄNTLIGEN! :D Börjar tio imorgon så skönt så ni anar inte! O imorron kväll ska jag till vellinge och få super lockiga extensions i mitt hår :) längtar! L, du är en pärla som ställer upp! Längtar efter min tatuering, imorron ska jag kolla upp här i Trelleborg så det händer saker. Vi är nästan klara med köket, tapetsering kvar och handtag o sånt mys.. (´?) men det är ju det som tar sån tid!
Fy faan vad varmt det är, ja jag vet, man ska inte klaga.. men på jobbet är det så hett. Solsida på morgonen o med fönar o huvar som står igång, blir det bra mycket, det ska gudarna veta. Idag hade jag velat slänga mig i ett iskallt bad bara alltså..
Annars inget super att rapportera tror jag. Vill träffa M snart annars spricker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback