Älskling!

2007-06-04 @ 21:50:32
Jaha ja, då var det måndag igen och man längtar redan efter helgen :) allt är som vanligt med andra ord!
Helgen var trevlig, man blev ett år äldre, och fick massa fina saker och vara med dom man älskar. I fredags jobbade jag som bara den, kul, startade firman i fredags, fick massa fina blommor som står lite överallt i salongen. Upp tidigt och jobba på lördag igen och så kom Jessica o skulle bli färgad, ja herregud, vi hade fått ett recept på nån färg av C, men den var högst tvivel aktig, slutade med ett ljuslila hår, haha. Men allt löser sig med lugna nerver som M säger. O det gjorde det ju , efter ett samtal till lilla L som beordrade blek + varmt vatten och resultatet blev kanon. Efter denna galna dagen på salongen åkte jag ut till M o P som förberett ett kalas till mig :) tack...  :)

JA! o igår var vi på bio, B och jag ! Pirates of the caribbean- At worlds end.
Trodde inte jag kunde bli mer kär i Orlando, men herregud så fel jag hade. Kärlek for ever!  :D


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback