DRAMA QUEENS!

2007-03-08 @ 21:20:49
okej okej.. jag sa att det inte kunde bli värre. Men, jag går alltså i en klass med bara tjejer och även om jag och Malin är suckers för dramatik så blir det lite väl ibland. Åh herregud... den ena sa det, den andra gjorde så.. ska det aldrig ta slut? Jag brukar säga att min kära sambo är en drama queen men han har inget mot tjejerna i vår klass. TACK gode gud att det är fredag imorron, skulle behöva vila upp mig i en månad minst, den här veckan har varit helt sjuk!

Kommentarer

Postat av: Maulen

håller med dig! fast jag ska dock dit nu :S

2007-03-09 @ 05:43:10

Postat av: Anonym

tycker du ska skriva en ny blogg nu !

2007-04-19 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback