Vilken jävla dag...

2007-03-06 @ 20:15:27
Kände mig redig imorse när jag lyckades stiga upp en hel timme innan jag egentligen behövde.. Men vad gör väl det.. ? Ändå kämpar man inte, ändå är man inte kreativ, ja men titta på dig själv då? Hur kreativ var du när du valde din klädsel idag?
Idag var det många som fick vatten på sin kvarn, många tårar trillade en del krokodiltårar. Känns så oäkta. Jag kan inte riktigt sätta fingert på det, tråkigt med människor som gottar sig i en annans "olycka". Hur ska man veta vem som frågar hur man mår och verkligen bryr sig om svaret.
Jag är så trött i huvudet, och i hela kroppen. En timme tv sen kommer jag däcka som en prinsessa. Och sanna mina ord, imorgon ska bli en bättre dag... för det kan fan inte bli värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback