FÖRLÅT

2007-11-19 @ 20:43:04

Nu har ni väl saknat mig. Jag har varit så slarvig, im so sorry babies! Ni fick inte ens er fredags hunk, som ni alla säkert suktade som FAN efter! :P
Ja, som ni säkert förstår har det hänt grejjer, och denna veckan känns det som det händer massa saker :)
Jobbade idag men nu är jag ledig hela denna veckan, hade ju ingen semester alls i somras heller så tycker jag förtjänar 5 dagar nu!

Köpte nya stövlar igår, så fina och mysiga!
  

Känns inte så lönt o uppdatera er om det som hänt dom senaste två veckorna..
Imorgon åker mina extensions på igen, japp, jag klarade inte det! :) ÄLSKAR MITT LÅÅÅNGA HÅR! Ska lägga upp bilder på det! Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback