I HEART YOU

2007-11-23 @ 13:43:06
Jag har tatuerat mig idag igen! :)
Ska lägga upp bilder men nu är den inplastad så man ser inte så tydligt !
Jag har gjort ett hjärta på handleden på höger hand! Jag är så himla nöjd!
Den kändes mer än den jag har på benet, men den gick tack och lov snabbt att göra, det hela var över på ungefär 10minuter :) Tror att skinnet är mycket tunnare här på armen än där nere på benet så det brände till lite mer.
Haha, vilken vecka det har varit för mig, en riktig ta hand om dig själv vecka. Har iofs haft denna tiden bokad i typ 3 veckor, längtat som en galning men ändå kunnat hålla det för mig själv! Det var jag o Mel som fick  tatueringar idag hon gjorde svampar på handleden också jätte söta, ska lägga upp på dom med, men som sagt , nu är man bara inplastad ;)
Ska hämta min bror  på hans jobb sen, sen ska vi ( jag, j, m, m,) ut till M O P o äta gott och umgås och mysa.
Imorgon ska vi festa med HETTEX killarna, ska bli skoj :)

Nej, dags för lite lunch och sen en piggelin på det!

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback