I MIGHT MAKE A WISH IF I BELIEVED IN THAT

2007-11-19 @ 22:33:23
FRISÖR- Jag?
Ja. Så är det väl.
Varje vecka får man in minst en kund som säger att "Du får göra vad du vill! Jag vill förändra mig helt!"
Problemet är att ungefär 90% av kunderna som säger detta.. menar det.
Exempel: En tjej kommer in med ljust hår lite nedanför axlarna. Säger just detta som jag skrivit.
Okej.
Jag: Vill du klippa dig kort, en snygg page? Eller kanske ännu kortare!
Ljushåriga-axellånga håret kunden: Njae, det vill jag absolut inte! Nej jag passar verkligen inte i kort hår!
Jag: Okej, men vill du bli mörkare kanske? Vi har fått in riktigt fina chokladnyanser!
Ljushåriga-axellånga håret kunden: Nej , usch då blir jag så blek! Nej det vill jag absolut inte!
Vad slutar det med att jag gör?
150 stycken foliepaket med blekning 9% väte för att kunden ska bli så ljus som hon varit i minst 5 år och tar bara det allra allra yttersta på topparna. Japp, verkligen en helförändring!

Vidare tycker jag verkligen att ni ska lyssna på detta:
http://www.youtube.com/watch?v=INwB0BWVDnM

Åh, herregud. Bruce Springsteen! JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback