TOUCHÈ WHAT A LOVELY TOUPÈ

2007-11-08 @ 21:28:00
Woooh! Imorron är det ju fredag igen, överlevde denna veckan också.. haha.. :D Ska jobba nästa vecka också men sen ska jag vara ledig en hel jävla underbar vecka! O då händer det grejjer, eller inte.. ska bara vara!
Idag var P-dirrty på salongen och blev klippt och fick färg, fy fan va kul vi har tillsammans, det är helt galet ! Skulle kunna förklara idag varför jag vek mig dubbel av skratt och tårarna rann men ni skulle inte fatta, det såg iafl ut som Peter hade en toupé på huvudet, haha. Men det blidde ju fint sen ;) Sen kom Mel in och käka lunch och även här blev det en del garv utdelade, Mel tyckte jag var så rolig att hon spottade kaffe på min Metro... thank you baby! :P
Nu har jag precis duschat och färgat håret, gjorde det mörkare igen det har blivit så blekt nu tycker jag.
Annars dååå?
Jo! För tusan! Imorron är det fest hos Calle igen- skoj! :)
Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen med lill-kisen och läsa på min lövely deckare.. Mmmhmm!

FREDAGS HUNKEN höll jag på att glömma , förlåt mig !

image81

YES AAAAAH! Baby, när du tar på dig BATMAN suiten så vibrerar det i varenda liten del av mig.
O.M.G!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback