GLÄDJEPOJKAR

2007-10-17 @ 12:34:17
Börjar undra om jag har en porr-fe i min hjärna när jag sover. Inatt hade jag massa kärleksgos i mina drömmar, men inatt var det inte ANTONIO BANDERAS som var min glädjepojke, det var lite random människor man mött i sitt liv, haha :D Börjar gilla det här med att komma ihåg mina drömmar. Drömde tråkigheter också, det har varit så mycket snack om hår och , tunnhår och tappa hår och bli skallig. Alltså hemska saker, givetvis drömde jag inatt att det föll hå från mitt huvud. Usch usch, hemska tanke. Att vara utan hår! Det är hemskt nog när extensionen ska av och nya ska sättas, dom där dagarna utan det långa fylliga håret är jobbiga.Har dock bestämt med mig själv att denna gången (snart) när håret ska av, ska det bli av. Får se hur länge, mitt eget hår behöver vila. Ska bli både skönt och fruktansvärt!

image56


















































Såhär föredrar jag att ha håret, långt, tjockt och super glammigt! :)
Jaja, sanna mina ord, det dröjer inte länge innan det är tillbaka när jag väl tagit av det som sitter i nu! Älska extensions!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback