MR BANDERAS GOT ME NAKED.

2007-10-12 @ 09:35:37
Herrejävlar vilken dröm! Malin kommer döda mig! Ni tänker nu, åh drömmar är så tradiga o höra om för det är ingen verklighet alltså inget förstklassigt skvaller... MEN.. jag vaknade med ett leende från ena örat till det andra :D
Yes sir.

Eftersom jag inte vill att min blogg ska bli en porr-blogg och att ni ska kräva porr varje fredag så ska jag inte gå in på alltför djupa detaljer.

"Drömmen handlade om mig, min klass från 9:an och en resa till någon söderhavsö (Jo jag lovar- jag drömde verkligen detta inatt!) Vi fotade hela tiden så från början var det precis som om jag satt som äldre och tittade tillbaka på min foto. Åh nej... :) Helt plötsligt befinner jag mig i ett sorts hus och sitter och samtalar med ANTONIO BANDERAS ( antagligen eftersom Mal tjötar om honom så..) Det kommer in en annan tjej och klagar på att han bara pratar med mig så jag reser mig och säger något i stil med att sån här fjortis skit pallar jag inte med och ska precis göra ansats til att gå när ANTONIO BANDERAS tar mig i armen, drar mig till sig och kysser mig mjukt. Givetvis gör jag kyssen fruktansvärt våldsam och passionerad. Den andra tjejen bara försvann, typ, Poff! Haha ;) Det som sedan händer är egentligen mellan mig och ANTONIO BANDERAS, men jag kan avslöja följande. Han klär av mig naken,  gör väldigt passionerade saker med mig och min kropp och vi toppar av detta med att vi två blir en . Om ni förstår vad jag menar ;) "

Ja fy , ibland ska man fan ha tur, jag är helt tagen av min dröm och kommer på mig själv att sitta och gå igenom den om och om igen..
Hmm, om och om igen, det påminner förresten om något annat som jag också fick i drömmen :DD
Haha.

Trevlig helg på er ! :P

Kommentarer

Postat av: mal

ÅHHHHH LINDA ! jävla fuskis !

2007-10-12 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback