idag...

2007-09-15 @ 17:36:50
it's weekend, för mig med.
Jobbade ju idag också, hade en as jobbig familj på förmiddagen, mamman var helt sur o dissade både man o barn, o var tjockis o tråkig. jag tänkte för mig själv att om jag någonsin blir så så hoppas jag att någon vänlig själ sätter en kula i huvudet på mig. nu är jag hos min bror det är middag för hela familjen som vankas och så två kompisar. ska bli mys. längtar dock redan efter nästa helg då är det fest som gäller igen. :)
annars..
ja jag har ju fått i nytt löshår med massa blonda paséer , sjukt nice, sjuuukt långt.
idag kör jag punk stilen, massa armband, håret plattat o rockigt randig tröja med feta läppar på. känner mig såå nice :D
imorron blir det en FET seg dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback