så här är det va...

2007-09-19 @ 15:56:46
världen är full av krav, varför göra en massa egna?varför tvinga ditt barn att göra precis som du tycker? varför måste man bli vuxen? varför måste jag gå upp klockan sju varje dag? min mamma hade blivit tokig på mig om jag hade gjort något drastiskt som typ bara flyttat till sthlm eller bytat jobb utan o veta var jag skulle hamna, men det är för att mamma och jag är på olika våglängder. jag är av den sorten att "allt ordnar sig" . har du ett problem- stressa inte ihjäl dig. du kommer lösa det så småningom, varför inte? Ska du ha kul i helgen, ja men så ha det! på måndag kan du oroa dig över den där räkningen som skulle vara betald igår. vi kan lägga upp fötterna i soffan äen om det borde dammsugas eller tvättas därför att det kommer bli gjort men kanske inte precis NU.
Jag kommer göra det, tro mig jag vill inte heller gå runt i smutsiga jeans. Vill jag göra något drastiskt då går jag och tatuerar mig igen, eller blonderar mitt hår. världen är full av VAL och krav men dom kan vi väl skjuta på? Lite? =)

Så här är det va .. mamma .. och så kommer förmodligen JAG och alla andra 80-talister alltid vara. Så de så.

image41

Kommentarer

Postat av: mal

ska berätta det för min mamma också !

2007-09-19 @ 18:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback