sorgligt.

2007-09-26 @ 11:15:15
Ja, nu kommer förmodligen ca 85 % av mina läsare tycka att jag är patetisk men jag är bara väldigt känslig.
Det är nämligen så att M har starka funderingar eller snarare är det så att det redan är bestämt att M ska åka till NORGE. Why??? Jag vill inte, vartenda ben i min kropp skriker nej, nej! M kommer hem till jul igen, men för mig är 2-3 månader en jättelång tid och nu tänker ni men herregud, det är ju ingen tid alls.
Jo, för en person som mig själv som har separationsångest och inte klarar av förändringar är detta jättejobbigt. M pratar med mig varje dag. Varje dag. Flera gånger om dan. Jag förstår ju självklart att M vill åka och få ut något mer av sitt liv och självklart ska M göra det, men jag bara säger att för mig blir det så tomt. Och därför vill jag bara skriva av mig lite krafs.
När jag började H'akademin blev jag rädd, första dan såg jag bara massa skummisar, alltså verkligen skumma typer och jag tänkte direkt heregud vad har jag gett mig in på? Här är ju inte en enda människa som är som mig!
En vecka gick och sen föll det sig som så att jag o M hamnade på samma buss till centralen och jag kan bara säga att jag har aldrig träffat någon som uppskattat min sjuuuka humor på samma sätt som jag och dessutom kunna kontra den till 100 % ! Jag menar kan någon av er som läser tycka att det är kul med en katt på ett löparband som man piskar för att hålla igång datan?
Sen den bussturen till centralen blev det helan och halvan grejjen med oss. Ingen trampade på M och ingen trampade på mig. Peppsamtal , garvkvällar, utekvällar, nagelbyggningskvällar, filmkvällar, ångestkvällar- u name it, we've done it! Jag säger precis som du att du var fan det enda bra jag fick ut av den jävla skolan .
Jag känner mig som en fågelmamma som ska lära sin bebis flyga, rädd för att den ska falla rädd för att den ska flyga, och aldrig hitta tillbaka igen. Och vad händer då? Jo fågelmamman står ensam kvar och väntar.
Hur konstigt det än kommer kännas för dig M när du kommer hem igen för att vi inte pratat på typ 3 månader så måste du ringa mig direkt. Du måste komma hem til jul och när du gör det , då vet du var jag finns.

Kommentarer

Postat av: mal

Linda !! Herregud, jag fick tårar i ögonen ! Fy va rörd jag blev ! I love u baby ! Puss

2007-09-26 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback