Världen har slutat existera.

2007-09-19 @ 21:02:32
äkta kärlek? vad är det? jag sa en gång till en vän när du träffar den rätte kommer du känna det. du kommer känna dig så in i helvete nerslagen i skorna, världen runt dig kommer sluta existera, du kommer bara känna en sak - kärlek. klumpen i magen om han inte hör av sig. första gången han tittar in i dina ögon, bara han kommer finnas. ett tag efter detta kommer M till mig och säger "nu händer det linda.." jag förstod inte.."ja men nu händer det, världen har slutat existera."
Du slutar äta ( nästan) du blir nervös,du sover dåligt du blir kallsvettig när du inte hittar din mobil.Tänk om det har kommit ett sms eller om jag har ett missat samtal? ?
Inget annat spelar någon roll. Bara den, känslan som gnager i dig, kärlek.

Så fruktansvärd men så jävla vacker.

Kommentarer

Postat av: mal

så vill jag också känna
! !

2007-09-20 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback