LEK MED ELDEN IDIOT

2008-04-16 @ 22:24:29
Nått o böla för att is-hockey matchen inte gick som man ville liksom, big deal. DRAMA!
Orka med sånt shet på kvällen.. nej.

Anyways, idag fick jag äntligen bytt däcken på min bil, eller inte jag, däck karlarna. Hade jag fått punka mitt ute i ingenstans hade jag varit screwed. Tur man har pappa på speed dial :D

Sen var det jobb, VARFÖR tog jag på mig en freaking avfärning?!?!? As-jobbigt, och inte klart , nej, tillbaks imorron o göra klart.. fick trycka in det i en stressig dag, faktiskt. Jaja, det löser sig.
Åt hos MoP sen, var trevligt , mycket skratt o god mat.
Hem, min tv-kväll idag, Men in Trees o sen TOP MODEL.

O nu när jag satte mig vid datan, fick jag massa att störa mig på, och , blev alldeles alldeles slut, så nu säger jag GODNATT kära ni och sovgott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback