snackar skit, LJUGER och dricker vin..

2008-04-02 @ 22:31:08
Oj, nu var det ett tag sen känns det, men blogg.se har ju legat nere o sen har jag faktiskt inte haft tid!
Det har ju  hänt en del känns det som, lia bra o ta det som är aktuellt, hehe :)
Imorron ska jag åka o handla med min svärmor, hon var hos mig idag och blev färgad o klippt, så det blir trevligt. Ska hämta henne klockan 10, sen blir det väl fika efter shoppingen.
Sen ska jag hämta malin... vi ska nämligen till frisörEXPO ska bli skoj o se vad dom har för gottis, blir iaf en NAK produkt med pärlemoglans i, helt underbar ( till mig själv ofcörse...) oooo så hade schwarzkopf som vi jobbade med i skolan och jag gillade det märket, ska minsann köpa både lite färger och styling.. JADAH! Så det ska bli skoj! Har precis gått o plockat lite här hemma, ska stiga upp ganska tidigt imorron o dammsuga o torka golven innan jag kör tänkte jag, usch, hoppas bara jag kan hålla det imorron ;)

so anyHU...igår var en myspys dag och det var det idag också, fulle rulle på jobb, redigt skönt....

nu ska jag plocka vidare lite o sen duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback