SOLSKEN

2008-04-21 @ 14:39:44

Har varit hemma o käkat lute o röjt lite, väldigt sporadiskt. Solen skiner ju ! Vill inte sitta inne o göka då ju !
Ska snart ta mig på cyklen igen o bege mig ner, Marie ska bli fin , sen hem igen, käka, dra på sig sig skorna o ge sig ut på promenix innan Cashmere Maffia :) Haha..

Promenera är min nya grej .. I lördes gick vi en lång runda och matade ankor .. :) I går gick vi nio kilometer , härligt härligt. Idag tänkte jag gå utom industri området, blir en ganska bra runda. Har tvingat malin till telefonmöte då så får väl se till o ladda luren.

Jag har inte kört bil på hur länge som helst.. sen jag bytte däcken, när var det ? I onsdags? Jaja, härligt är det iafl.

Nä nu ska jag klämma en kiwi och sen cykla iväg o få litta gjort !

image241

Tintin ville inte riktigt vara med på bild, kattafan :D


Kommentarer

Postat av: Jenny

Jag är nere i en riktig svaka...blä!! För stor pattar har jag oxå för att dom ska få plats i en snygg bikini..haha. Skönt att du tagit tag i de igen iaf. Jag ska... ;)

2008-04-21 @ 23:08:10
URL: http://jennnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback