VA SKE DU HAE??!

2008-04-03 @ 22:03:37
Haha, idag har vi varit danska all the way. Skitskoj, ringde t.om till J o frågade hur man sa : "Jag vill ha jordgubbar med glass" på danska. Han verkade lite frågande varför jag undrade.. "Jeg vill ha jordbaer med is po" haha... mysigt!
Ja just det vi har ätit jordgubbar idag !
  jag o malin delade på nästan en hel skål med spanska bäer.. sååå gott..

Vi har haft en "säsongens-första" dag i dag.

Först begav vi oss alltså till frisör expo, vilken diss, vi var där i ca 3 minuter sen stack vi igen.. haha..
Vi körde verkligen till malmö helt i onödan, men skoj var det, vi körde en äkta löjtnant bil en vit volvo 740, haha.
Lyssnade på 70 tals musik , har en särskild låt i huvet, som vi garvade som fan åt.. vet inte vad den heter men den var skitbra att göra "diss-gester" med.. haha..
Så iafl.. vi körde tillbaka till trelleborg och köpte säsongens första kulglass, så himla gott !
Sen ställde jag en fråga till malin.. "ska du hänga me hem på nårra jordbaer?"
Sagt o gjort, hem o fortsätta med danskan och käka jordbaer.
    

Det har varit en jättemysig dag verkligen, precis vad jag behövde, har kännt mig lite nere i veckan.. kan inte riktigt sätta fingert på det, och så har jag haft halsbränna i två dar, i dag bättrade jag på den och åt färsk paprika till middag. Grattis liksom.

Imorron blire frukost med loppan( who else liksom), skönt , känner att jag behöver prata av mig igen, stackars malin, den hon blir väl sår i öronen av att känna mig.

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback