3 VÄGS DRAMA

2008-02-28 @ 14:05:46
Hej snuttisar..
Är på jobb nu, sitter o väntar på en kund som ska klippas och sen kommer Josefine ner och ska få färg, sling effekter och bli klippt, skitkul med andra ord, man är alltid garanterad minst 5 garv med henne i stolen ! Haha, skrattar bara jag tänker på henne. Vi var hemma i hennes etta igår som nu blir malins etta, så fin och mysig, josefine ska nämligen ta en tvåa i samma hus så malin tar lltså hennes etta, skitbra ! :D

Annars idag, var en tjej inne idag som jag klippt som ville ha en tid i Maj, och så gav hon mig sitt mobil nummer för jag fick absolut inte glöma att berätta var jag blev av ! Så söt  ! Sen vet jag inte om jag är kvar här i Maj heller liksom..
Imorron ska jag få min fotvård som blivit uppskjuten , B har varit sjuk, sen jag, sen har det kommit annat emellan, det är helt sanslöst.. ska iaf bli skönt att få fot - massage !

Nej, nu ska jag handla sidenband till bruden på lördag och sedan får jag jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback