DAGEN BLEV BÄTTRE

2008-02-19 @ 14:30:44
På något märkligt vis vaknade jag ur min dags-dvala. Sitter nere på jobb nu och väntar på nästa kund, blev gladare (morgonen började nämligen segt ) men känner mig fortfarande slö, trött som attan. Kom liksom aldrig igång igår och det verkar som denna veckan aldrig startar för mig. Var trött när jag vaknade igår morse, trött när jag kom hem, lyckades på något vis hålla mig vaken under kvällen, gjorde absolut inget ansträngande igår kväll men somnade fullkomligt utslagen iafl. Kan det vara att man har mycket i huvudet som gör att man inte blir pigg o vaken ??
Lika trött imorse, trött nu med, men aningen gladare. Vi ska nämligen åka till Burlöv Center efter jobb och shoppa lite. MÅSTE ha dom röda jeansen från Lindex! Var här i Tbg innan men dom hade bara dom i småttiga storleken 34. Så ska chansa på Burlöv :) Hoppas hoppas!

Sen är det kärlekskväll hemma hos oss ;) Alla tiders.... hih.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Min vecka har börjat precis likadant. Är hur seg som hellst. Vill hellst göra ingenting känns de som. Fan vad roligt de låter att rida. De vill jag oxå. En dag i veckan är ju perfekt..lyllos dig!! GRATTIS till nya jobbet oxå! Hoppas du hittar dina röda jeans idag. Kram

2008-02-19 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback