INGA RÖDA JEANS FÖR LINDA

2008-02-20 @ 23:25:36
Sent, febrig, men inte trött..
Det blev inga röda jeans, dom satt inte alls bra ! Blev denna istället:
 och som vanligt, klicka så blir den större :)

Så fin, blå ( som vi ju älskar!) 249:- söt!

Var o solade efter jobb med B, mysigt, efter det åkte vi ut till mina älskade föräldrar, skvallrade massa med mamma och så gjorde vi bakad potatis, helt underbart gott, men känner själv hur jag stinker vitlök! Stackars B, med tanke på att han höll sig till räkor och majjo, medans jag krängde vitlök! : D
Ja, då var det lite lediga dagar framför en nu, så skönt.
Imorgon blir det först en sovmorgon ( mm ja!) och sen blir det storhandling på Willys, alltid kul.......................

Fick idag veta att Camilla går i väntans tider och är beräknad till Augusti, helt underbart kul vännen, GRATTIS!!
Längtar med dig!

B är hos Josef, så vi ( jag, tintin och Louie) är ensamma hemma för sena kvällen, men det är rätt skönt ibland, ska lägga mig i sängen o slö-titta på något, glida in mot sömnen, som ändå är rätt nära .

SOV GOTT BABES!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Hej=) Tänkte bara säga att jag har gjort din design:) Gå in på mailen & Kika, har skickat en länk :)
Kram A

2008-02-21 @ 17:30:33
URL: http://mandysplace.blogg.se

Postat av: Amanda

Jahaa, nu fick jag det ialf och har svarat på det :D

2008-02-21 @ 20:01:26
URL: http://mandysplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback