JAG HAR DÅ ALDRIG

2008-02-27 @ 13:04:48
Var på min "kära " bank innan.
Dom är fan inte kloka. Följande scenario är 100 % sanning.

Kommer dit 11:06 ( står på kö-lappen hur dags man tryckt ut den ) och blir glad, på min kö-lapp står det att jag har nummer 52 och dom är på 49, skitbra ju ! Slipper jag vänta så länge!
30 (!!!!) minuter senare är dom på nummer 51, ( att notera, endast en kassa öppen, trots att det nu är säkert 10 personer i kö bakom mig ) obs, allt detta är SANT. Jag sitter och får nippran, vad faan är det som tar så jävla tid?! Spänner öronen, och vad står pensionär kärringen och pratar med kassörskan om? Var ligger stans Sibylla.
AMEN AMEN AMEN. VA!?!?!?!   F Ö R   H E L V E T E .
Alla står och ser pissed off, och brevid kassörskan kommer ännu en banktant och börjar även hon hänga med i deras diskussion.
När 45 minuter har gått visar displayen att det är nummer 52, alltså jag, det tog 45 minuter för NORDEA TRELLEBORG att ta 3 kunder. Jag överdriver inte för att jag är arg eller irriterad, jag lovar er, detta är sant !

Så skulle jag sätta in pengar , har inte varit på banken på kanske en månad och satt in pengar och dom har varit på mig förr om jag inte vill skaffa en box så jag kan sätta in pengar där själv, men för tillfället är jag inte intresserad av detta eftersom det kostar pengar och framtiden är lite oviss, ja ni vet. Dom har frågat mig kanske 3-4 ggr, men jag har sagt nej och gett dom förklaring varenda jävla gång. Och då har dom sagt att dom tar en avgift för att sätta in mina pengar (35:-) och det är inga problem, dom kan ta sin avgift, fine liksom. Men så har dom sagt varje gång, "ah, du behöver inte betala för denna gången då, men jag tycker du ska skaffa boxen." Nej.
Så idag när jag lägger fram bunten med pengar frågar kassörskan ( hon känner förmodligen igen mig, det är en väldigt liten bank) om det är en dagskassa, ( o jag tänker i mitt huvud, har hon med det att göra??) men jag svarar, nej, eh, inte en dagskassa, några stycken. Hon säger ok, och börjar räkna pengarna, ( jag tänker skööönt, hon ska inte tjata om den jävla BOX jävlen idag! ) DÅ kommer en till kassörska och tittar på oss, bankör nr ett knappar in mitt affärskonto nummer ( nämner inget om avgiften) jag säger inget. Och när bankör nr ett trycker ut kvitto ställer sig bankör tättintill bankör nr ett och säger tyst ( tror hon!!!) om mig " hon ska egentligen betala avgift för vi har sagt till henne så många ggr om boxe, hon borde betala avgiften" .
SOM OM JAG INTE HÖR DIG! Står man så?!?!? Framför en kund??!
Ta min nuvarande kollega, som jobbat i 10 jävla år, o har samma bank som mig, men aldrig fått tjafsa om den här jävla boxen, hon sätter in pengar som vanligt, så varför ska dom bråka med mig ?!
Bankör nr ett, säger tyst tillbaka, jaa.. jag vet. Precis som om jag är fucking osynlig framför dom två, precis som om jag är hörselskadad och inte hör att dom står o snackar om en kun (MIG! ) mitt framför näsan på mig.

NÄ FY FAN FÖR ER. Vilken jävla mögbank. NORDEA NORDEA NORDEA, jag är så fruktansvärt besviken.

O deras internet bank är ju inte säker för 5 jävla öre heller. Folk blir ju av med sina pengar för jämnan. Halleluja, vilken glädjebank.

Kommentarer

Postat av: Mal

haha, fyfan för dom !

2008-02-27 @ 13:09:34

Postat av: cathrin

men gud! helt sjukt!

2008-02-27 @ 13:57:06
URL: http://cathriny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback