LINDA MINUS SJU

2008-02-09 @ 19:08:25
Japp, så var det lördag kväll, B är på någon sorts grabb-kväll.. haha jaja säger då det ;)

Vad har vi gjort idag? Jo, var så UNDERBART väder så vi tog hundarna och gick en riktigt lång runda, så skönt, man var lite mör när man kom hem, men man mår så skönt!
Sen åkte vi till Burlöv center, vågen visar nu minus SJU kilo så fick en jättefin tunika av B:

Från Lindex 249:- så himla söt!

Var precis och lämnade honom hos Josef, passade på att sola på vägen hem, nice, var en vecka sen nu så det var dags, nu vill man ju behålla färgen man fått! :)
Ska förresten försöka komma ihåg o fota mitt hår imorron och lägga in en bild, jag är så himla nöjd!
Nej, nu ska jag duscha o sen laga mat, får en gäst ikväll, och så är det ju melodifestival!

Kommentarer

Postat av: mewlin

har jag en liten del i det där med att du är nöjd med ditt hår ? :D

2008-02-09 @ 19:50:37

Postat av: Linda

Klart, inte en liten del, hela delen ! Fast jag klippte luggen i går ;) men jag ÄLSKAR NACKEN!

2008-02-09 @ 20:53:57

Postat av: Anonym

Känns riktigt skoj att höra =)

2008-02-10 @ 10:22:22

Postat av: Jenny

Fan vad gött för dig, redan 7 kilo! De har gått undan har de inte? Känner du stor skillnad på kläder? Tyckte verkligen du var värd en ny tröja när du e så duktig. Själv är man inne i en rätt seg period just nu. Har svårt att stå emot goda saker ;) Men ska försöka ta mig i kragen nu och bli hårdare mot mig själv. Ha en härlig söndags kväll! Kram

2008-02-10 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback