LÖJLIGT LYCKLIG

2008-02-18 @ 12:14:14
Igår var jag glad som en liten flicka igen. Jag var i stallet och red! Fick rida en maxad D-Ponny som heter Easy to love. Hon var het, men helt underbar! FÖrmodligen ska jag ta hand om henne en dag i veckan, och jag är löjligt lycklig över detta! Vi red en god halvtimme i ridhuset igår, och fy fan, vilken träningsvärk jag har idag, i ljumskar,mage och ben! Hahha, så otränad på dom områdena! :) Men det är en superskön värk .
Igår hände så mycket så jag vet knappt var jag ska börja, jag har fått nytt jobb som antagligen sätter igång i Juni, här i stan, men kan inte skriva var än, det är inte ute bland folk inu så att säga, men jag är upprymd o glad och det känns som detta kan bli bra iaf! Nu förtjänar jag ngt bra i mitt liv tycker jag !

Dags att jobba igen.. uppdaterar mer under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback