SOM UTLOVAT, BILDEN PÅ HÅRET

2008-02-20 @ 12:17:38

Hemma från mötet, det gick jättebra, så då var det klart var jag ska ta vägen. Kan inte skriva namnet på varesig kolleger eller salong eftersom det fortfarande är smyg smyg med det. Men kommer ingå i en kedja :) ska bli super skoj! Kommer börja i juni, så det blir lagom med mitt gamla kontrakt. Denna salongen är så himla fin! Ska ta bilder men det blir inte förräns i Juni då :) Det känns skönt att ha ngt att längta efter !

Ska snart ner o jobba , klockan ett för att vara exakt, men sen är jag ledig tors-mån ! Ni anar inte HUUUR skönt detta är !

   KLICKA PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE.
Ja, så här kortklippt är nacken, känns busigt och skönt. :)

Ikväll kommer jag förmodligen sitta i ett litet hus på landet med Mel och Eva, snacka skit dricka gott och bara mysa. Imorron händer nog inget särskilt , på fredag är det inflyttningspartaj hos Josef, bestämde med Elin idag att vi ska lägga ihopa till en present :) Skönt...
Nej, dags att skutta till bilen..


Kommentarer

Postat av: Jessica

Grattis gumman det förtjänar du! ska försöka lägga in bild imorgon på mitt hår! Har varit av med min kamera,men hittade den idag! kram kram

2008-02-20 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback