SPRING JACKET

2008-02-22 @ 14:30:33
Suck.. var nere i stan innan idag, tänkte jag skulle ha en vår-jacka, kanske tidigt, men sen tar ju alla slut, pröva säkert 6 stycken, men viiilken ska man ta ?? Ja ja i sinom tid löser det sig säkert..

Ska snart duscha, håret står på alla håll o kanter, tänkte pröva att ha det tripplat ikväll, lovar att ta en bild och lägga in imorron isf :)
Sitter och lyssnar på Bonnie , ( så klart!`) och funderar på vad jag ska ha på mig, blir förmodligen tröjan jag köpte härförleden på Gina Tricot  :) En grå , over size t-shirt typ, och så svart boxar linne under den och svarta leggings, svarta ringar i öronen och svart kajal och skugga på dom blå ;) Ja, det låter bra i huvet, men sen om det blir det, det vet man aldrig...

Nähä, dags att hoppa in i duschen.. eller kanske vila en stund på sängen först...

haha, har blivit en tant, tog en tupplur innan vid middagstid, fast, inte efter maten , utan före :) riktigt skönt var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback