KLAGOMUREN

2008-01-21 @ 12:09:51
Försov mig i morse, ganska mycket också.. Skulle börja mitt nya liv nu ju, men hann inte få i mig morgon pointsen. RIngde till Malin. Hon skällde på mig.
Inte mycket medkänsla där, iofs, den stackaren hade precis fått klunka i sig nån äcklig sörja..
Vi kommer väl vara två monster denna första veckan.
Min stora last är ju att bli av med socker suget. Det går an nu, men ikväll kommer jag strypa någon. Får väl dricka ett glas lightläsk, dom säger att det ska hjälpa lite. Tror mer det är vanan av att ha något att "gnaga" på under kvällen. Det löser sig, har ju en otroligt häftig resa att se framemot!

Nog om klagan.

Längtar faktiskt till nästa vecka, ska bo hos mina föräldrar som ska åka till Thailand, dom´svinen. Men jag får ju iaf en rumskamrat i form av Malin. Ska bli skoj. EN riktig hälsovecka, lååånga promenader i olika terränger med tre hundar, peeling, scrub, no candy, massa snack, en del film, blogg-design, promenader, promenader, promenader..

Har precis ätit en jättegod kycklingsallad och druckit en cola-light. Känns bra, även om jag just nu skulle vilja ha ngt varmt i magen. Får vänta tills ikväll, då blir det "heta färs-spett"

Kommentarer

Postat av: jessica

Ett tips! Köp viktväktar godis på www.viktväktarna.se dom har ssuper goda chips och massa gott chocklad.. man får äta ett 2 points chocklad varje dag!

2008-01-21 @ 16:20:43

Postat av: mal

Åh jag längtar också !

2008-01-21 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback